Heineken stelt ‘Chief Oranje Officer’ aan
05-02-2014 (08:16) - Marketing
Marco van Houwelingen (26) is verkozen tot Chief Oranje Officer van Heineken. De nieuwe COO laat hiermee honderden sollicitanten achter zich. Aan deze ultieme Oranjefan de eervolle taak om dit jaar het Oranjegevoel in binnen- en buitenland te verspreiden. Van het Holland Heineken House in Sochi tot Koningsdag in Amsterdam en tijdens het WK in Brazilië.
De kersverse COO krijgt een marktconform royaal salaris, een oranje auto van de zaak en een oranje maatpak. Als Nederland het WK wint, wordt zijn salaris verdubbeld.
‘Heineken en Oranje zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. In dit belangrijke Oranje-jaar hebben we daarom een Chief Oranje Officer gezocht die namens Heineken de Oranjekoorts overal ter wereld kan aanwakkeren. In Marco hebben we de perfecte kandidaat gevonden. Hij is een enorme Oranjefan, groot sportliefhebber en houdt van een feestje. Als stem van miljoenen Oranjefans zal Marco het komende jaar overal ter wereld Neerlands trots hooghouden’, aldus Bram Westenbrink, Marketing Directeur HEINEKEN Nederland.