![HEMA en McDonald’s nemen de meeste Best Social Awards mee naar huis](/public/image/2025/schermafbeelding_2025-02-07_om_10.39.48.png)
HEMA en McDonald’s nemen de meeste Best Social Awards mee naar huis
De winnaars van de elfde editie van The Best Social Awards zijn bekend. HEMA heeft vier awards weten te bemachtigen in de categorieën Beste Merk, Beste Merk op TikTok, Beste Community Management en Beste Videoserie. McDonald's heeft de titels Beste Inhaker, Beste Influencer Campagne en Beste Merk op Instagram binnengesleept.
Truus mag zichzelf voor het tweede jaar op rij Beste Agency noemen. De livestream van de uitreiking die vanavond plaatsvond in een bomvolle zaal bij LIEF Amsterdam kan worden teruggekeken via YouTube.
Alle winnaars in de Business-categorieën van The Best Social Awards:
Beste Agency – Truus
Beste AR/VR-toepassing – GoSpooky x Venom
Beste Campagne – GoSpooky x Zeeman – Basics On Top
Beste Community Management – GoSpooky x HEMA
Beste Copywriting – RTL
Beste Influencer Campagne – TBWA\NEBOKO x McDonald's – Stuur een Maccie
Beste Inhaker – ACE Blauw Gras x McDonald's
Beste Innovatie – Videoland x The Brand Father – Mocro Maffia: Kom Je Appen, Ouleh?
Beste Merk – HEMA
Beste Merk op Instagram – McDonald’s (ACE Blauw Gras)
Beste Merk op TikTok – HEMA
Beste Merk op YouTube – Supergaande (De Stroom)
Beste Nieuwkomer – Young Ones Media x FNV
Beste Positive Impact – Abovo Maxlead x Basic-Fit – La pression
Beste Talent – Lisanne Damsma (Schiphol)
Beste Video – Yune x NS – Andy als conducteur
Beste Videoserie – Truus x HEMA – HEMA stagiair
De elfde editie van The Best Social Awards werd mede mogelijk gemaakt door Videoland, DEPT, Somention, Vue, Duet, Event Department, Staatsloterij, Bol, YouTube, Streamdoctors, SuperRebel Agency, Hitster, STËLZ, Heineken en Campari.