IR-Insights brengt realtime reclame-analyses naar Nederland

IR-Insights brengt realtime reclame-analyses naar Nederland

15-01-2025 (12:00) - Marketing

IR-Insights heeft Ad-Intelligence gelanceerd, een innovatieve tool aangedreven door AdJinn, die marketeers en communicatieprofessionals realtime inzicht biedt in digitale reclamecampagnes. Met deze nieuwe technologie krijgen gebruikers meer grip op hun mediaplannen en kunnen zij tactische en strategische beslissingen effectiever nemen.

De mogelijkheden van Ad-Intelligence zijn veelzijdig. Zo kunnen marketeers concurrenten in realtime monitoren, strategieën analyseren, sectorinzichten verkrijgen en merkveiligheid waarborgen. "AdJinn combineert toonaangevende technologie met diepgaande marktkennis," vertelt Ben van der Werf, managing consultant bij IR-Insights. "Deze samenwerking is een mijlpaal voor marketeers die hun digitale media-inzet willen optimaliseren."

Ad-Intelligence speelt in op de groeiende vraag naar actuele en gedetailleerde data binnen de online reclamewereld. Gustavo Núñez, CEO van AdJinn, legt uit: "Adjinn brengt ongeëvenaarde granulariteit en actiegerichte inzichten. Onze samenwerking met IR Insights is een belangrijke stap voor het verbeteren van digitale mediaprestaties in Nederland, met consistente inzichten in meer dan 35 landen."


Bureaus

Media

Economisch