Kruidvat partner van De Grote Sinterklaasfilm

Kruidvat partner van De Grote Sinterklaasfilm

05-09-2022 (11:14) - Marketing

Dit jaar verschijnt alweer de vierde bioscoopfilm in een succesvolle reeks van films van het merk De Grote Sinterklaasfilm. Voor het eerst is hier een retailpartner bij betrokken.
 
Producent Messercola en distributeur Just Entertainment hebben de handen ineengeslagen met Kruidvat. Kruidvat wil met deze samenwerking haar verrassend brede speelgoedassortiment onder de aandacht brengen én komt met exclusieve De Grote Sinterklaasfilm-merchandise. De film van dit jaar: ‘De Grote Sinterklaasfilm: Gespuis in de Speelgoedkluis’ is vanaf 5 oktober 2022 te zien in de bioscoop.
 
José Meerveld, trading manager A.S. Watson Health & Beauty Benelux: “Kruidvat staat voor het toegankelijk maken van producten voor een groot publiek en zorgt voor verrassende aanbiedingen. Ook bieden we in onze winkels en online bioscoopkaartjes aan voor deze gezellige familiefilm.”
 
Daniëlle Raaphorst, business affairs manager bij Just Entertainment: “We geloven in de kracht van samenwerken. Kruidvat biedt ons, in samenwerking met de Nationale Bioscoopbon, een extra verkoopkanaal van bioscoopkaartjes waarmee we miljoenen consumenten bereiken. Zo creëren we een mooi aanbod onder één dak voor onze gezamenlijke klanten. Daarnaast biedt de Nationale Bioscoopbon ons hun vernieuwd digitaal platform waarop we deze film op een unieke manier kunnen promoten.”
 
Producent Lucio Messercola: “Met De Grote Sinterklaasfilm hebben we, samen met Just, een merk in de markt gezet waar we als producent bijzonder trots op zijn en in het bijzonder op het feit dat Kruidvat met ons samenwerkt om hun boodschap via deze film bij een groot publiek kenbaar te maken. Apentrots zijn we dat alle winkels straks vol liggen met merchandise van het mooie merk.”
 
In dit nieuwe avontuur ‘Gespuis in de Speelgoedkluis’ zien we Robert ten Brink (adviseur van de Sint) en Martien Meiland (kasteelheer) weer terug en maken Jan Versteegh en Richard Groenendijk hun debuut als het gespuis die het op de cadeautjes van de Sint hebben voorzien.

 

Bureaus

Media

Economisch