Pink Ribbon Ladyphone levert 220.000 euro op

11-12-2006 (11:24) - Marketing

De Pink Ribbon Ladyphone-actie heeft 220.350 euro opgeleverd voor de Stichting Pink Ribbon. Met de opbrengst van de verkoopactie steunen KPN Mobiel en Samsung de Stichting in haar streven om het Nederlandse publiek bewust te maken van de risico’s op, en het leven met, borstkanker en het opzetten van projecten waardoor de borstkankerzorg in Nederland verbeterd wordt. Het gedoneerde bedrag zal door Stichting Pink Ribbon ingezet worden voor het project ‘E-Communicatie’; een nieuwe vorm van lotgenotencontact, dat voorziet in een flexibel in te zetten, persoonlijk contact voor borstkankerpatiënten op internet. De limited edition Pink Ribbon Ladyphones, de Samsung E500 en Samsung X650, zijn speciaal voor de Pink Ribbon Laydphone-actie ontwikkeld en waren in beperkte oplage gedurende de hele maand oktober (internationaal borstkankermaand) verkrijgbaar. Verspreid over de maand namen diverse bekende Nederlanders plaats achter de kassa van Primafoon, Belcompany en The Phone House om te helpen bij de verkoop.

Bureaus

Media

Economisch