Procter & Gamble nieuwe supplier van de Eredevisie

12-08-2021 (16:33) - Marketing

Procter & Gamble is met ingang van komend seizoen (2021/22) voor minimaal 2 jaar supplier geworden van de Eredivisie. De samenwerking maakt het mogelijk voor P&G om te verbinden met de 18 clubs van de Eredevisie. Gillette zal als belangrijkste merk gekoppeld worden aan de Eredivisie. Daarnaast zal het partnership gebruikt worden voor promoties op verschillende merken in samenwerking met retailpartner Kruidvat.
 
Gillette ziet voetballers als rolmodellen op en naast het veld die de lifestyle van een nieuwe generatie voetbalfans beïnvloeden. Gillette brengt fans en voetballers komend seizoen dichter bij elkaar via de campagne 'Faces of Football' met als eerste activatie One to Watch.


Eredivisie One to Watch

Het partnership met Gillette wordt op 13 augustus, voor aanvang van de eerste speelronde, afgetrapt met de campagne ‘One to Watch’. Fans kunnen hun ‘One to Watch’-speler selecteren. Dat is een speler waarvan zij denken dat we die dit jaar in de gaten moeten gaan houden. Ook zullen diverse experts van ESPN hun stem uitbrengen.

Bureaus

Media

Economisch