Randstad ontwikkelt merkcampagne met Saatchi & Saatchi
04-06-2015 (00:00) - Marketing
‘Worden Wie Je Bent’ is het thema van de nieuwe Randstad campagne. Randstad is zelf verantwoordelijk voor het idee van de campagne, samen met Saatchi & Saatchi werd de campagne geproduceerd.
Met Worden Wie Je Bent vertelt Randstad een inspirerend verhaal over talent, het benutten van potentieel en het waarmaken van dromen en ambities. Randstad helpt mensen hun talenten te ontdekken en dromen te realiseren en gaat daarmee terug naar haar oorsprong. Door mensen aan de juiste baan te helpen of door ze net dat ene zetje in de rug te geven. Zodat ze kunnen worden wie ze zijn.
Behalve tv zet Randstad ook radio, out of home en online films in.
Credits
Opdrachtgever: Randstad Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Janine Bos, Wim Vos, Merel Gorter, Ilse de Cloe
Bureau: Saatchi & Saatchi
Strategie: Arjan Kapteijns, Geert-Jan Baltus
Creatie: Sander Bergmeijer, Sander Jacobs
Account: Angelique de Hont, Sanja Simsic