Rituals-oprichter is Retail Personality 2009

04-06-2009 (09:56) - Marketing

Raymond Cloosterman, mede-eigenaar en grondleggger van het cosmeticamerk Rituals, is uitgeroepen tot de Elsevier Retail Personality 2009. Hij versloeg daarmee lingerieontwerpster Marlies Dekkers en Hemabaas Ronald van Zetten die ook waren genomineerd.

Cloosterman wordt door de jury geprezen om zijn lef, visie en ondernemerschap. 'Het is Raymond Cloosterman gelukt een sterk merk neer te zetten en de prestigewereld van kwalitatief hoogstaande cosmetica- en home care-producten voor een breed publiek bereikbaar te maken', vindt de jury.

Vorig jaar opende Rituals de eerste winkels in Berlijn en Londen en werd het merk in België Retailer van het Jaar. Ook werd het Nederlandse cosmeticamerk gevraagd om de sterren achter de schermen van de Grammy Awards te verwennen. Het bedrijf telt inmiddels honderd winkels in twaalf landen.

 


DFT

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch