Van Gils onderzoekt de Nederlandse man
09-03-2011 (09:20) - Marketing
Van Gils onderzoekt op geheel eigen wijze hoe extraordinary het leven is van de Nederlandse man. Iedere man wil toch op zijn eigen manier het beste uit het leven halen en daarbij de randen van het haalbare opzoeken. Het merk vraagt mannen hun extraordinary levensverhaal in te zenden via de website of Facebook en daagt ze uit om dit met iedereen te delen. Vanaf 7 maart zal de hoofdvraag ‘What’s Your Story?’ groots gelanceerd worden op het web.
Afgelopen januari is de campagne ‘No Stitch No Story’ van Van Gils groots gelanceerd. Drie mannen vroegen op extreme wijze hun vriendin ten huwelijk op één van de grootste billboards langs de A10 in Amsterdam. Nu is het de beurt aan de rest van Nederland. Met ‘What’s Your Story?’ roept Van Gils vanaf 7 maart via diverse online kanalen (Facebook en vangils.eu) mannen op om hun extraordinary story in te zenden. Van Gils laat ze hierbij nadenken over de vraag: ‘Hoe extraordinary is jouw leven?’. Of dat nou een subtiel genietmoment is of een extreme stunt waarvoor veel lef een vereiste is, het verschil maak je zelf. Je bepaalt immers zelf hoe extraordinary jouw leven is.
De slogan ‘No Stitch No Story’ is het gedachte goed van Van Gils. No Stitch No Story staat voor onvergetelijke belevenissen, doordat je het beste uit je leven haalt. Een Van Gils geeft jou zelfvertrouwen en je voelt je soms zo zeker dat je een kleerscheur oploopt. Als je wilt mag je het merk daarvoor bedanken. Want een ‘stitch’ levert de beste verhalen op. De Van Gils pakken dragen ieder een uniek verhaal met zich mee.