WebwinkelCommunity vernieuwt platform voor e-commerce ondernemers
WebwinkelCommunity heeft op 28 januari een compleet vernieuwde community gelanceerd: WebwinkelCommunity 2.0. Met deze lancering biedt het platform een totaaloplossing voor zowel startende als ervaren e-commerce ondernemers. In een tijd waarin nepwebshops regelmatig het nieuws halen, biedt het platform kennisdeling en professionalisering binnen de sector.
De vernieuwde WebwinkelCommunity 2.0, die nu al 285 actieve leden telt, biedt ondernemers een centrale plek om te sparren met vakgenoten, kennis op te doen en feedback te krijgen op hun online onderneming.
Focus op klant in plaats van concurrentie
Patrick Heijmans, oprichter WebwinkelCommunity: "Focus niet op je concurrentie, maar op je klant. Met dit platform wil ik online ondernemers helpen om precies dat te doen. Na tien jaar succesvol opereren was het tijd voor een nieuwe fase. Ik zie dat de e-commerce sector blijft groeien en professionaliseren. Met deze vernieuwde community speel ik in op de groeiende behoefte aan kennis en ondersteuning. Wat ons uniek maakt is dat we tegen zeer toegankelijke kosten een waardevol pakket aan diensten kunnen aanbieden."
Het basislidmaatschap is gratis en geeft toegang tot de community. Voor ondernemers die meer willen investeren in hun groei is er een premium lidmaatschap beschikbaar voor €121 per jaar. Dit pakket bevat onder meer toegang tot exclusieve tools, webinars en kortingen met een totale waarde van meer dan €800.