Wrapslááááp! Wake-up call in de vorm van groentetortillas van No Fairytales

Wrapslááááp! Wake-up call in de vorm van groentetortillas van No Fairytales

19-03-2025 (12:01) - Marketing

Je huisgenoot bestelt weer die vette hap? Je vader heeft geen inspiratie meer en smeert een dikke boterham met veel hagelslag? BAM! Wrapslááááp! Een wake-up call in de vorm van een groentetortilla. Dat is het geluid van No Fairytales die ongezonde gewoonten wil aanpakken.

Met de nieuwe campagne 'Serious about Food' vliegen de groentetortilla's je om de oren, om te laten zien dat gezond eten net zo makkelijk, lekker en leuk kan zijn als kiezen voor de minder gezonde opties.

'Met 'Serious about Food' willen we op een speelse manier een serieuze boodschap overbrengen,' aldus Lot Berger, Marketing Manager bij No Fairytales. 'We zien dat veel mensen gezonder willen eten, maar denken dat dit ingewikkeld of saai is. Met onze groentetortilla's laten we zien dat gezond eten ook lekker, makkelijk en leuk kan zijn. De wrapslááááp is onze humoristische manier om mensen wakker te schudden.'

'Met deze social campagne willen we mensen verrassen met content die aanvoelt als een echte situatie. Door deze authentieke benadering creëren we herkenbare momenten die blijven hangen,' aldus Ingmar Larsen, eigenaar van This Agency

De campagne is bedacht door This Agency en geproduceerd door Trip to the Moon films.

 


Bureaus

Media

Economisch