Audax sleutelt verder aan management

06-08-2009 (09:19) - Media

Uitgever Audax heeft een nieuwe managementstructuur verder doorgevoerd. In het bestuur-nieuwestijl is een duidelijkere scheiding aangebracht tussen de uitgeverij (Audax Publishing) en de advertentie-verkooptak (Audax Media).

Bij Audax Media is de sales director, in de persoon van de recent aangetrokken Evert Bosveld, de verantwoordelijke functie. Bij Publishing staat Roland van Geest als algemeen directeur aan het roer. Hij is als hoofddirecteur tevens eindverantwoordelijk voor alle uitgeverij- en retailactiviteiten. Overkoepelende functie hierboven is die van manager finance & operations, ingevuld door Wim Stonner (ex-FD Mediagroep).

De marketingafdeling, in het verleden met een decentrale structuur met vier bladmanagers, wordt binnen de nieuwe organisatie centraal aangestuurd door een Hoofd Marketing. De uitgeverij is op zoek naar invulling voor deze nieuwe functie.
 


Reacties

De meeste tijdschriften hebben hun tijd gehad en dat blijkt uit de enorm grote stroom vaste medewerkers die momenteel gewoon de laan uit gebonjourd worden bij AUDAX PUBLISHING zonder pardon.
Vaste medewerkers die eigenlijk niet te missen zijn en met hart en ziel de magazines hebben gemaakt, gecreeerd tot wat het nu is.
Ze maken een heel grote fout door de verkeerde mensen te ontslaan en ze maken ook de fout door het managmentstructuur te vernieuwen.
Ze moeten gewoon beter hun huiswerk doen op de markt van de Publishing en Media!!
Gooi in de tijdschriften zoals Glossy eens een nieuwe hoofdredacteur want daar bereik je meer mee!
Esme
esmeralda @ 08-08-2009 18:52 uur

Bureaus

Marketing

Economisch