De Mol bemoeit zich met Songfestival

12-08-2011 (09:27) - Media

De TROS heeft John de Mol gestrikt voor de productie van het Nationaal Songfestival 2012. De omroep wil het roer omgooien en trekt extra budget uit voor het liedjesfestijn. De Mol, producent van kijkcijferhits als The Voice of Holland, kan niet wachten om te beginnen. ‘Ik hoefde er niet lang over na te denken. Ik heb met de TROS twee keer een gesprek gehad over de uitgangspunten en daar waren we het eigenlijk heel snel over eens. Ik vind het een ontzettende leuke uitdaging.’

Peter Kuipers, directeur van de TROS, heeft veel vertrouwen in De Mol. ‘John de Mol weet als geen ander hoe je een show met internationale allure moet neerzetten. Bovendien draagt hij net als de TROS het Songfestival een warm hart toe en dus gaan we vol enthousiasme met elkaar aan de slag.’
 


Mediacourant.nl

Reacties

Zeer vanzelfsprekend dat in tijden van bezuinigingen de TROS extra geld in een fiasco als het Nationaal Songfestival steekt. Los daarvan: what's the point om van het Nationale Songfestival een show met int'l allure te maken? In het buitenland wordt die show niet getoond. Het wordt enkel in NL uitgezonden. Het liedje wat NL eventueel moet gaan vertegenwoordigen, dat moet goed zijn, niet de show en alle poespas er omheen.
Jonathan @ 12-08-2011 10:36 uur

Bureaus

Marketing

Economisch