Fonk 6 is uit! Met op de cover...
16-07-2009 (09:48) - Media
Marijke Helwegen, hét boegbeeld van alles wat sponsored is, hoort als geen ander bij het thema ‘Sponsored Media’. En waarom, dat vertelt ze zelf in het nieuwste nummer van Fonk – lekker over the top, zoals we van haar gewend zijn. Achter Helwegen gaat een solide themanummer schuil, waarin we de sponsered media van verschillende kanten belichten en uitdiepen.
Wat is er nog meer te lezen in Fonk 6?
Wieden+Kennedy
Sinds ruim een jaar zwaait Lee Newman hier de scepter, en Fonk voelde hem eens flink aan de tand. Met alle gevolgen van dien: ‘Misschien is wat wij maken net iets uitdagender en net iets interessanter dan wat collega’s maken.’
Microsoft over ingame advertising
Dat de gamewereld een groeiende en bloeiende branche is, weten we. Maar dat adverteren in en rondom games moeiteloos past in het geijkte rijtje mediatypen – dat is lang niet voor iedereen common knowledge. Microsoft vertelt, legt uit en gaat met de billen bloot.
Roy Kahmann
Zeg ‘Nederlandse fotografie’ en je komt vanzelf uit bij Roy Kahmann. Vijftig inmiddels, met al heel wat op zijn kerfstok (we noemen HUP, we noemen GUP), maar nog steeds halsoverkop verliefd op alles wat met fotografie te maken heeft.
Zuiderzeemuseum
Het Zuiderzeemuseum ging van ingeslapen, oubollig museum naar een hippe, eigentijdse attractie. Een portret van de controversiële directeur Erik Schilp – met voor- én tegenstanders.
En verder...
- Marketing: top25 coole Nederlandse merken – The People of the Labyrinths
- Architectuur: JagerJanssen
- Creatie: verslag van Cannes 2009
- Case: Sustainable chic van CitizenM
En natuurlijk rubrieken als De Werkplek Van, actuele cases, mensenwisselingen, het laatste nieuws, boekbesprekingen en de agenda.
Nog geen abonnement op Fonk? Meld je hier aan of ga naar onze webshop en kies voor 2 nummers tegen een kennismakingstarief.