Fonk magazine over cool mediabrands. Hard en helder
Mediamerken krijgen in Fonk magazine 384 volop aandacht. Print, digital, social, audio en video: alles grijpt steeds vaker naadloos in elkaar. Vooral bij jongeren vervagen de grenzen tussen de verschillende disciplines. Ze volgen de bewegingen van hun favorieten op de voet. Maar mediamerken die even niet bij de les zijn, vallen zo maar buiten de boot. En dat vertaalt zich direct in negatieve cijfers. Het is een harde, maar heldere wereld waarin we ons bewegen. Fonk magazine 384 neemt een deep dive in de wereld van de cool mediabrands.
Fonk magazine 384 legt een vinger op de sweet spots van vandaag en kijkt door de bomen naar het mediabos van 2024. Het featured gesprek met Roularta's Erwin van Luit (je leest het interview vanaf pagina 38) belooft de komende tijd in een nieuwe serie een vervolg te krijgen. De markt is volatiel en het talent in de top van de sector pakt naar onze smaak te weinig het podium. Wordt vervolgd dus!
Vandaag in Fonk magazine
State of the Industry met Maartje van Wijk van PAKT
Must see: de beeldverhalen met lef bij Foam
Opinie: media saai? Echt niet!
Review: DUST
Erwin van Luit (Roularta Media) voorziet een maakbare toekomst
Audio langs de lat van Fonk
Harriët Schrier (directeur MMA): ‘Het contact van de consument met magazinemerken is nog nooit zo hoog geweest’
Hoe Hillenaar Outdoor onvermoeibaar op nieuwe kansen jaagt
Tijdgeest: jeugdcultuur tussen 1981- 2012
Fonk magazine in losse verkoop
Geen abonnement? Koop Fonk magazine 384 in print of digitaal in onze webshop! Ons advies: wees er snel bij, want in print zijn we snel uitverkocht!