NOS mag Koning Winter dankbaar zijn

21-12-2009 (09:47) - Media

De publieke omroepen behaalden in week 51 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 33.8%. De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 23.9% en de SBS zenders 18.1%. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 36.9%, de zenders van RTL Nederland 27.0% en de SBS zenders 21.5%. In week 51 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 196.5 minuten. Alle cijfers zijn exclusief uitgesteld kijken en gelden voor de categorie 6+.

Het best bekeken tv-programma van de afgelopen week was het NOS Journaal  van gisteravond waarin veel aandacht voor het winterse weer (met 3.370.000 kijkers), gevolgd door Radar (1.903.000) en KRO's Memories (1.765.000).


Broadcast Magazine/SKO

Bureaus

Marketing

Economisch