Publieksprijs Boomerang en Coolpolitics

01-12-2008 (10:32) - Media

Boomerang Publishing en Coolpolitics hebben de publieksprijs in de categorie Lancering van het Jaar gewonnen. Dat maakte de Customer Media Associatie (SMIN) bekend tijdens de uitreiking van de Customer Media Awards in Haarlem. Het publiek vond de magazinereeks Coolpolitics Magazine het meest origineel van alle vijf genomineerden. Eind 2007 lanceerden Boomerang Publishing en Coolpolitics Coolpolitics Magazine, een serie magazines op postcard formaat. Elke boekje draait om één thema, dat bepalend is voor zowel inhoud als vorm. Het kleinste koffietafelboek van Nederland en De kleinste reisgids van Europa waren dit jaar via de Boomerangrekken verkrijgbaar. ‘Coolpolitics is als een jongensdroom die is uitgekomen. Dit is een mooi nieuw hoofdstuk in het sprookjesboek,’ aldus Jaap Spreeuwenberg, oprichter Coolpolitics. Ook Boomerang Publishing ziet de prijs als een bekroning op het werk. Olivier Wegloop, Algemeen Directeur: ‘De magazines zetten jongeren aan tot zelfstandig denken. Het werkt. Leuk dat ze ook door onze vakbroeders worden gewaardeerd.’ Coolpolitics en Boomerang Publishing bereiden nu nieuwe edities voor.

Bureaus

Marketing

Economisch