Smin lanceert Customer Media Scriptieprijs

13-08-2009 (00:00) - Media

Om de aanwas van nieuwe Customer-Mediatalenten een extra impuls te geven richt Smin de Customer Media Scriptie Award op. Dit is dé bekroning voor de student met de meest spraakmakende, inhoudelijk sterke scriptie over customer media.

Met de award wil Smin media- en communicatiestudenten uitdagen tot het maken van een spraakmakende scriptie en hen een platform bieden om zich te profileren naar het toekomstige werkveld.

De wedstrijd is toegankelijk voor studenten aan hbo- of universitaire regeling. Op 18 november zullen de genomineerden hun scripties presenteren, en kunnen Smin-leden stemmen op het beste werkstuk. Voor de winnaar ligt een geldprijs van 1500 euro klaar.

Daarnaast is Boomerang Publishing toegestreden tot de vakorganisatie Smin. Boomerang is gespecialiseerd in het maken van tijdschriften en boeken, het organiseren van tentoonstellingen en verschillende online initiatieven.

Het bedrijf is vooral bekend van de gratis Boomerang-kaarten die in de horeca te vinden zijn en is uitgever van de uitgaansbladen NL10, NL20, NL30 en NL70. Tevens behoren Radio Decibel en de website agenda.nl tot het portfolio.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch