Social Media Magazine een succes
22-01-2010 (11:18) - Media
Het Social Media Magazine, onlangs gelanceerd door online bureau LieverAnders, is een groot succes. Roos Spier, directeur LieverAnders: "We geven regelmatig workshops over social media en adviseren klanten op het gebied van online merkcommunicatie. Ook daarbij speelt social media natuurlijk steeds vaker een rol. Zo kwamen we op het idee onze kennis breder te delen. Al brainstormend werd het dit online magazine. Het is bedoeld ter inspiratie, we pretenderen niet uitputtend te zijn." Directeur Nathalie van der Ploeg: "Het leuke is natuurlijk dat we hiermee laten zien dat we niet alleen veel weten van het onderwerp, en dus klanten als geen ander kunnen helpen bij de inzet van deze middelen. Maar het is ook leuk om te laten zien dat we het op een prettige manier over weten te brengen." In eerste instantie zou het Social Media Magazine alleen online worden uitgeven. Inmiddels is er zoveel vraag naar een geprinte versie, dat LieverAnders overweegt er een fysiek tijdschrift van te maken.