Anne-Marie Twigge aangesteld als Insights Director bij Fitzroy Amsterdam
Het creatieve bureau Fitzroy Amsterdam benoemt Anne-Marie Twigge tot Insights Director. Met meer dan twee decennia aan ervaring in de creatieve en marketingsector brengt Twigge een brede expertise in gedragspsychologie, merkstrategie en culturele trends naar het bureau.
Twigge heeft een indrukwekkend trackrecord. Zo maakte ze deel uit van de Advisory Board van UN Women Netherlands, waar ze bijdroeg aan impactvolle campagnes met gendergelijkheid en empowerment als centrale thema's.
Als Managing Director van The Next Women leidde zij de digitale transitie van het oudste netwerk voor vrouwelijke ondernemers. Onder haar leiding groeide The Next Women uit tot een platform dat vrouwelijke ondernemers ondersteunt en inspireert op weg naar groei. Naast haar zakelijke carrière heeft Twigge een belangrijke bijdrage geleverd aan het onderwijs als docent Creative Business aan Hogeschool Utrecht.
"Ik geloof in de kracht van scherpe inzichten om merken te onderscheiden in een complexe wereld. Bij Fitzroy kijk ik ernaar uit met culture shifts en trends de creatieven te voeden zodat we relevantere en effectievere campagnes kunnen ontwikkelen voor grote merken, maar zeker ook voor scale-ups", aldus Wigge.
"Anne-Marie is een strategische pionier met een unieke combinatie van ervaring, visie en creativiteit," zegt Jur Baart, mede-oprichter van Fitzroy. "Ze heeft een natuurlijke interesse in tech en dus ook A.I. Maar ze kan ook diep graven naar inzichten zodat we klanten als Campina, VGZ en Pepsico kunnen voorzien van meer impactvolle strategieën en campagnes."
Met de komst van Twigge benadrukt Fitzroy haar positie als vooruitstrevend bureau dat merken helpt te navigeren in een dynamische markt en cultuur.