Carola Hoeven uitgeroepen tot Programmatic Rising Star bij Programmatic Awards 2019
14-06-2019 (10:25) - Mensen
De Programmatic Awards 2019 zijn uitgereikt. Grote winnaar was dit jaar Greenhouse, dat drie awards in ontvangst mocht nemen, waaronder die van Data-Driven Creative voor TOTO en Activatie/Performance Campagne voor SEAT. Greenhouse-medewerker Carola Hoeven is uitgeroepen tot Programmatic Rising Star.
De vakjury, met daarin vertegenwoordigers van Reprise, AppNexus, ING, bol.com, Talpa, Greenhouse, Newcraft, Google en MobPro, constateerde een duidelijke verhoging in de kwaliteit van de ingestuurde cases. Juryvoorzitter Sabrina Schmidt: 'Bij de bijna honderd cases die zijn ingestuurd zagen we veel dynamische creatives, maar wat ons bovenal opviel was de actualiteit van de gebruikte data, alle automatisering die daaromheen is opgezet en de toename in performance. We waren ook verheugd om te zien dat de samenwerking tussen adverteerders, mediabureaus, uitgevers en hun partners de basis vormde van het succes. Alle cases en winnaars zijn een inspiratie voor de industrie om steeds slimmer, creatiever en effectiever om te gaan met programmatic tools, advertenties en data.'
Winnaars Programmatic Talent Awards 2019
Programmatic Campagne Manager – Tom Veenhuijsen – Reprise
Programmatic Rising Star – Carola Hoeven – Greenhouse
Data Hero – Melanie Exmann – Reprise
Programmatic Sales Evangelist – Anne Bouwman – Sanoma
Winnaars Programmatic Campagne Awards 2019
Branding/Awareness – Yarden: Jongerencampagne – Tomorrowmen
Activatie/Performance – SEAT Arona: Game, set, we got a match! – Greenhouse & Mediacom
Data-Driven Creative – TOTO: Betting on relevance – Greenhouse
Digital Out Of Home – PepsiCo: Taste Challenge – Exterion Media/ OMD/ Resono/ Platform161
Full Funnel – Ziggo: Neem je tv lekker mee, met Ziggo GO – OMD Nederland
Winnaars Programmatic Solution Awards 2019
Innovatieve Format – ADR NIEUWS APP: Dynamic audio campaign – GroupM
Tech & Measurement – Single Tag Programmatic Solution – Refinery89
-------