Check Point Software benoemt Paula ten Bos als nieuwe marketing manager Benelux
28-08-2008 (12:15) - Mensen
Check Point Software Technologies (Nasdaq: CHKP), marktleider op het gebied van internetbeveiliging, heeft Paula ten Bos aangesteld als Field Marketing Manager Benelux. In deze nieuwe functie zal zij zich richten op het organiseren van marketingactiviteiten in de Benelux en op het uitrollen van de global marketingprogramma’s. Tevens zal de nieuwe marketingmanager diverse marketingactiviteiten met verschillende Check Point partners gaan opstarten. Met de aanstelling van Ten Bos geeft het bedrijf invulling aan de groei en toenemende behoefte aan marketingondersteuning van partners in de Benelux.Ten Bos heeft ruim 9 jaar ervaring in de ICT-sector opgebouwd. De nieuwe marketingmanager is afkomstig uit de branche voor automatische identificatie en datacollectie (AiDC), waarbij ze de laatste jaren actief was bij Unitech Europe, een producent van data capture hardware. Daar was Ten Bos verantwoordelijk voor de uitrol van het Europese marketing- en communicatieplan en de introductie van verschillende nieuwe producten op de markt. Dankzij de brede ervaring die ten Bos heeft opgedaan bij haar vorige werkgevers, verwacht Check Point dat zij zeer succesvol zal zijn bij het realiseren van de aankomende marketingactiviteiten.
Arthur van Uden, country manager Benelux bij Check Point Software, is erg enthousiast over de nieuwe aanstelling: “Marketing is een belangrijk onderdeel van onze bedrijfsstrategie. Mede dankzij deze strategie én de goede relatie die we onderhouden met onze partners is het overbrengen van onze ‘Total Security Strategy’ de afgelopen periode prima verlopen. Door het toenemende aantal marketingactiviteiten hebben onze partners en wij behoefte aan een ervaren marketingmanager. Ten Bos heeft in het verleden laten zien dat zij dankzij inzet en kennis erg veel heeft gerealiseerd, en ik ben er trots op dat zij ons team komt versterken.”