Eric van den Wildenberg aan de slag bij Brandnew Amsterdam

Eric van den Wildenberg aan de slag bij Brandnew Amsterdam

27-10-2022 (15:39) - Mensen

Per 1 oktober is Eric van den Wildenberg gestart bij Brandnew Amsterdam als Business Director Merkactivatie. Brandnew Amsterdam versterkt hiermee haar expertiseportfolio met gespecialiseerde merkactivatie-kennis.

Eric is afkomstig van Total Design, waar hij de laatste jaren onder andere de leiding had en partner was van Total Design Campaign. Eric gaat de marketingactivatie-propositie van Brandnew verder ontwikkelen voor hun bestaande en nieuwe klanten. Met zijn recente ervaring voor ondere andere Dirk van den Broek, Nationale Nederlanden, Radboud Universiteit, APG, VBO is hij een mooie aanvulling op de huidige designpropositie.

Raar fenomeen

Bob van der Lee, CEO Brandnew Amsterdam: “Het is en blijft een raar fenomeen dat we voor vele klanten sterke merken ontwikkelen, maar zodra deze de markt betreden er weinig aandacht meer is voor het brand design. Het is juist in deze fase cruciaal de juiste toon te raken en dit kan op zoveel meer manieren dan een klassieke advertisingcampagne. We willen en kunnen dat nu ook aanbieden voor onze klanten.”

360 brand design

Eric van den Wildenberg: “Het is mooi de opgedane merkactivatie-kennis door te kunnen ontwikkelen bij een club als Brandnew. Wil je echt 360 brand design toepassen, dan hoort de merkactivatie hier gewoon bij.”