
Esma Ozogul en Maarten Nouwen naar Project360
Project360 breidt het team uit met twee nieuwe Senior Brand Managers: Esma Ozogul en Maarten Nouwen. Esma versterkt het activatiebureau met haar expertise in social media, terwijl Maarten kennis meebrengt uit de sportwereld en het bedrijfsleven.
Esma Ozogul komt over van Prijsvrij Vakanties en werkte daarvoor bij TUI. Daar was ze nauw betrokken bij het opzetten van de social media-aanpak. Dankzij haar kennis van platformgedrag, contentstrategie en communitybuilding kunnen bestaande en nieuwe klanten van Project360 rekenen op directe meerwaarde.
Maarten Nouwen brengt ervaring mee uit zowel de sportwereld als het bedrijfsleven. Hij werkte aan campagnes rondom de Olympische Spelen, het WK Tafeltennis, de Dakar Rally en Formule 1, en deed internationale B2B-marketingervaring op bij Workday. Oftewel: een stevige basis voor strategische en creatieve trajecten.
Nick Frissen, oprichter van Project360, is blij met de kersverse versterking: "Esma begrijpt als geen ander hoe je op social media impact maakt. Maarten brengt structuur en scherpte vanuit zijn ervaring met internationale merken en evenementen. Ze vullen elkaar goed aan en passen perfect bij de richting die we met Project360 op willen. En minstens zo belangrijk: ze brengen ook veel plezier en energie mee naar kantoor."
Werk voor JBL
Project360 is vooral bekend van campagnes voor JBL, zoals de activaties rondom het EK en WK voetbal, en de Martin Garrix Academy. Ook was het bureau jarenlang verantwoordelijk voor de branding van Sunnery James & Ryan Marciano, waarvoor onder andere het concept Sexy by Nature werd ontwikkeld.