fma richt Belgische vestiging op onder leiding van Damien Nicolas
De Nederlands Belgische media-auditspecialist fma richt een aparte Belgische vestiging op waarin het zijn digitale audits en consultancy onderbrengt, onder leiding van Damien Nicolas. Die werden tot nu toe vanuit Nederland verzorgd.
Tot voor kort werden de digitale media audits vanuit Nederland gestuurd onder leiding van Paul Lempers.
Volgende fase
Damien Nicolas (43) werkte eerder bij GroupM en Publicis, waarna hij CEO werd bij de mediatak van Serviceplan. Paul Lempers, Managing partner fma Digital: “Met Damien halen we een absolute topper binnen om de volgende fase in de ontwikkeling van fma door te maken. Damien neemt de Belgische taken en klanten over en kan aan de verdere uitbouw van de Belgische markt werken.”
Volledig digitaal
fma Digital Belgium zal uitsluitend voor adverteerders werken en hun digitale media auditen en beoordelen. Damien Nicolas zal adverteerders ook bijstaan bij hun pitches, gericht op digitale bureaus. Damien Nicolas, CEO fma Digital Belgium: “Ik kan me volledig op het digitale focussen, inclusief digitale pitches. Daar zit voor adverteerders nog heel veel optimalisatie in en het is fantastisch dat ik daaraan met mijn meer dan 20 jaar media-ervaring kan bijdragen.”