Frank Bijman commercieel directeur De Lotto
07-08-2008 (10:26) - Mensen
Met ingang van augustus 2008 is Frank Bijman de nieuwe commercieel directeur van De Lotto.Bijman (43) heeft tal van marketing- en managementfuncties vervuld, onder meer als directielid bij Ogilvy Groep Nederland en de afgelopen twee jaar als Hoofd Direct Marketing bij Novamedia waar hij verantwoordelijk was voor alle marketing en communicatie uitingen van de loterijen, waaronder de Nationale Postcode Loterij, Sponsor Bingo Loterij en de BankGiro Loterij.
De pas aangestelde algemeen directeur Harrie Linders is blij met de komst van de nieuwe commercieel directeur: ‘Gezien de ruime ervaring van Frank in de media industrie en met name zijn ervaring met loterijen zijn wij erg blij dat hij bij ons in dienst is getreden. Ik ben ervan overtuigd dat hij bij De Lotto een grote bijdrage kan leveren aan onze ambitieuze doelstellingen.’
Frank Bijman heeft veel succes geboekt met zijn direct mass marketing: ‘geen actie zonder een duidelijke strategie en vertrekkende vanuit het merk. Het merk is de basis van alles waarbij uiteindelijk alle verkoopkanalen baat hebben.’