HERC breidt team uit met internationaal talent
HERC breidt het team uit met vier nieuwe talenten na de recente partnerships met Het Wereld Natuur Fonds en het Duitse kledingmerk ArmedAngels. De Franse David Diankanguila en Dimitri Deneuville treden toe als Creative Directors. Het duo is al tien jaar werkzaam bij internationale bureaus als Ogilvy en 72andSunny en heeft een breed creatief portfolio opgebouwd voor gevestigde merken als Google, Coca-Cola en Audi.
HERC breidt het team verder uit met Italiaans-Braziliaanse Designer Astrid Niari, voorheen werkzaam bij O'Neill. Ook Selen Kirkagac gaat vanaf heden aan de slag bij HERC als Account Director. Met acht jaar ervaring bij onder andere Natwerk en zusterbedrijf Glasnost is ze verantwoordelijk geweest voor merken als Unilever en Diageo. Selen zal HERC ondersteunen op klanten als WFF, ArmedAngels en Young Ones (onderdeel van Young Capital) en als goede partner de creativiteit waarborgen.
Emilio de Haan, CD en medeoprichter van HERC zegt: “Deze nieuwe talenten weerspiegelen onze ambitie om creatief werk te ontwikkelen van internationaal niveau. We streven naar een brede variëteit aan ervaringen en perspectieven in ons team en we zijn altijd bezig met het verder diversifiëren van onze branche”