HPB breidt uit met zeven nieuwe krachten

03-03-2021 (15:08) - Mensen

HPB (Het PR Bureau) versterkt het team met zes nieuwe PR specialisten en een Cultuur & Content strateeg. Sinds 1 januari hebben Mia Atkins, Jana Bronmans, Tara Hassani, Zhivago Holwijn, Noah Luijk, Dilan Schaap en Kim Vercammen zich gevoegd bij het creatieve bureau voor Earned Marketing & Reputatie. Zij gaan aan de slag voor opdrachtgevers als NIVEA, ASICS, KPN, JBL, Grolsch, Wavin Global en SNS. HPB signaleert een groeiende behoefte van merken om zich te verbinden met culturen en maatschappelijke onderwerpen. Het bureau groeit naar 35 medewerkers.
 
Over de nieuwkomers:

Mia Atkins (26), Junior PR-specialist Tech, Media & Entertainment. Atkins werkte als Communications Planner bij internationaal media- en communicatiebureau Dentsu voor klanten als Heineken en Mastercard.
 
Jana Bronmans (27), Junior PR-specialist Tech, Media & Entertainment. Bronmans komt van mediabedrijven Hearst en LINDA.
 
Tara Hassani (28), Senior Business Developer & PR Specialist. Hassani was voorheen werkzaam als Business Developer bij advocatenkantoor DLA Piper.
 
Zhivago Holwijn (28), Cultuur & Content Strateeg. De cultuurspecialist studeerde zowel marketingcommunicatie als culturele antropologie en werkte voorheen als marketeer bij learning & development bedrijf Springest.
 
Noah Luijk (21), Junior PR-specialist Lifestyle & Consumer. Luijk liep in 2017 stage bij HPB en start nu als PR-adviseur.
 
Dilan Schaap (31), PR- & Paid Media specialist Corporate & B2B. Schaap werkte in het verleden bij OONA PR en recent als Communications Planner bij internationaal marketing- en mediabureau Dentsu, waar ze nu haar kennis van paid media integreert met earned media.
 
Kim Vercammen (28), PR-specialist Tech, Media & Entertainment. Vercammen heeft haar sporen verdiend als Lifestyle PR-manager bij MaisonPR. 
 
Met de klok mee: Tara Hassani, Jana Bronmans, Zhivago Holwijn, Noah Luijk, Mia Atkins, Dilan Schaap. Midden: Kim Vercammen.