Marit de Hoog aan de slag bij The Humblebrag
21-04-2020 (16:21) - Mensen
Het Amsterdamse thought leadership bureau The Humblebrag is sinds kort uitgebreid met Marit de Hoog, voorheen onder meer Zoku, die aangetrokken is als Impact Marketing Manager. Samen met managing partners Lucy von Sturmer en Jessica Hartley zal Marit de Hoog bij het bureau invulling geven aan een nieuw vakgebied.
Met de komst van Marit wordt het huidige aanbod van The Humblebrag verder uitgebreid. Hierbij wordt de invloed van earned media en owned content strategie ingezet om de zichtbaarheid en impact van change-makers, creatieve vernieuwers en brands te vergroten. Ook zet zij commercieel effectieve marketing-impact campagnes op voor cliënten van The Humblebrag. Tegelijkertijd wordt The Humblebrag’s snel groeiende digitale aanbod verder uitgebreid.
Als Impact Marketing Manager is Marit de Hoog ook verantwoordelijk voor het vergroten van de impact van het bureau op het sociaal-culturele vlak en het milieu.