
Nieuwe rol voor Joost Claessens bij The Good Roll
Joost Claessens versterkt per direct het team van The Good Roll als Managing Director. Met zijn achtergrond in e-commerce, merkstrategie en duurzame FMCG krijgt hij de eind verantwoordelijkheid over de verdere groei en professionalisering van het merk, in binnen- en buitenland.
Claessens komt over van No Fairytales, en heeft daarnaast ruime ervaring bij onder andere Ahold, Gorillas & San Lucar. Claessens over zijn nieuwe rol: "The Good Roll en ik passen goed bij elkaar want het is een merk met lef, visie en echte impact. Ik kijk ernaar uit om met het team de volgende stap te zetten, commercieel én maatschappelijk."
Nieuwe groeifase
The Good Roll, bekend van kleurrijk, duurzaam toiletpapier en de missie om iedereen toegang te geven tot veilige toiletten, staat aan de vooravond van een nieuwe groeifase. Met de komst van Claessens ligt de focus op het versnellen van impact, het uitbreiden van distributiekanalen en het verstevigen van de merkpositie in retail en B2B.
"We zijn ontzettend blij met Joost," zeggen oprichters Melle Schellekens en Sander de Klerk van het merk dat in 2022 Coolest Dutch Brands won. "Hij brengt precies de ervaring en energie die nodig is om The Good Roll verder te laten groeien, met behoud van onze eigenzinnigheid en missie."
Focus op keten
Zelf richten Sander en Melle zich de komende periode op de internationale uitbreiding van The Good Paper Chain: hun innovatieve productieketen voor duurzame bamboo papieroplossingen. Doel? Een wereldberoemd merk en keten bouwen dat de papierindustrie voorgoed verandert.