Paul Clappers treedt toe als partner bij PR-bureau FNKE
13-07-2017 (17:03) - Mensen
PR-bureau FNKE, gespecialiseerd in data-gedreven PR, heeft vanaf vandaag twee partners: Bram Jeurissen en Paul Clappers. Na bijna twee jaar werkzaam te zijn geweest bij FNKE, werd het tijd voor Paul tijd om de volgende stap te zetten.
“Toen ik in 2015 bij FNKE begon, was het bedrijf net een maand oud. Het voelde van het begin goed en dat gevoel is alleen maar sterker geworden. Samen met Bram heb ik ervoor gezorgd dat we pitches hebben gewonnen en ondertussen werken we met de gemeente Arnhem, JEE-O, Oxxio, ProRail en SodaStream aan geweldige campagnes”, aldus de kersverse partner. “Daar wil ik aan blijven werken, niet alleen als medewerker maar als mede-eigenaar. Net zoals aan het heruitvinden van PR, ook op dat gebied is nog flink wat werk te verzetten in Nederland.”
groeien
Bram Jeurissen is erg blij met de toetreding van Clappers. “De meest succesvolle bureaus hebben twee eigenaren. Zo houd je elkaar scherp en vul je elkaar aan. Met de buy-in van Paul hebben wij alle kwaliteiten geborgd die nodig zijn om de volgende stap te maken. Zo groeien we door naar ons doel: een award winning data-gedreven PR-bureau.”
In de dagelijkse bedrijfsvoering blijft Clappers verantwoordelijk voor PR, social campaigns, strategie. Jeurissen richt zich met name op new business, strategie, concepting, en data-analyse.