Robert van der Starre nieuwe algemeen directeur Centercom Buitenreclame
Robert van der Starre is per 1 januari 2025 benoemd tot Algemeen Directeur van Centercom Buitenreclame. Met meer dan 17 jaar ervaring in de buitenreclame en de laatste jaren ook in Retail Media, brengt hij een schat aan kennis en expertise mee. In zijn nieuwe rol wordt hij verantwoordelijk voor het commerciële succes van Centercom en dochteronderneming Bereik, die beschikt over meer dan 120 digitale billboards.
Van der Starre begon zijn carrière als accountmanager bij Kinetic Nederland en klom op tot Chief Executive Officer bij hetzelfde bedrijf. In zijn laatste functie als Commercial Director bij GroupM leidde hij succesvolle bredere commerciële initiatieven, waaronder de uitrol van Retail Media. Eerder in zijn loopbaan werkte Van der Starre als accountmanager bij Outdoor Places (in 2005 verkocht aan Interbest), een zusterbedrijf van Centercom. Met zijn benoeming keert hij terug naar een organisatie waar hij in zijn vroege carrière al bij betrokken was, nu in een leidinggevende rol. Met deze benoeming zet Centercom een belangrijke stap in haar strategische groeiambities.
“Ik kijk ernaar uit om samen met het team de ambities van Centercom verder te versterken en onze positie in de buitenreclame-markt verder uit te bouwen,” zegt Van der Starre.