Trend Micro benoemt Dirk Vermaerke tot Marketing Manager Benelux

25-08-2008 (11:54) - Mensen

Trend Micro, leverancier van beveiligingsoplossingen, heeft Dirk Vermaerke (40) aangesteld als Marketing Manager Benelux. Vermaerke versterkt het bestaande Benelux-marketingteam vanuit het kantoor in Mechelen. In zijn nieuwe functie gaat hij zich hoofdzakelijk bezighouden met marketing naar eindgebruikers in het midmarket- en enterprise-segment. Vermaerke is aangesteld om de naamsbekendheid bij eindgebruikers en het marktaandeel van Trend Micro in de Benelux te vergroten. Marketing Manager Benelux Mireille Boetje zal zich in haar functie meer gaan concentreren op het uitbouwen van het mkb- en consumentenpartnerkanaal.
 
Voor zijn overstap naar Trend Micro werkte Vermaerke vier jaar bij beveiligingsexpert Symantec als Enterprise Marketing Manager Benelux. Daaraan voorafgaand was hij vijf jaar in dienst bij TMAB/Telecom cITy als Manager Sales & Marketing.
 
“Trend Micro is een van de snelst groeiende security-bedrijven met een sterke technologische reputatie. Het is voor mij een grote uitdaging om een bijdrage te leveren aan de groeiambities van deze organisatie”, zegt Dirk Vermaerke. “Bij het verwezenlijken van die ambities spelen onze partners een cruciale rol en is de tevredenheid van onze eindgebruikers evenzeer van groot belang.”
 
“Wij beschouwen de komst van Dirk als een grote aanwinst voor het marketingteam”, zegt Caroline Hodson, Regional Marketing Manager Northern Europe bij Trend Micro. “Het zullen vooral eindgebruikers zijn, die profiteren van zijn gedegen kennis van marketing in de IT-sector. Met de komst van Dirk kunnen wij onze service voor de eindgebruikers nog verder verbeteren en optimaliseren.”