Weber Shandwick Nederland breidt uit op influencermarketing, design en contentcreatie
Shelley Nathoenie is gestart bij pr- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland als Senior Manager Influence binnen de brand pr-divisie. Hiermee breidt het bureau haar expertise in influencermarketing verder uit.
Shelley heeft bij verschillende merken ervaring opgedaan als expert in digital en influencermarketing. Zo vervulde ze bij Balmain Paris Hair Couture de functie van global pr & social mediamanager, waarbij ze verantwoordelijk was voor tal van samenwerkingen met internationale en nationale beroemdheden en influencers. Bij Daily Paper maakte ze deel uit van het social media- & digital marketingteam, waarbij ze onder andere verantwoordelijk was voor influencersamenwerkingen en contentcreatie.
Versterking contentstudio
Ook de in-house contentstudio van Weber Shandwick Nederland is versterkt met twee nieuwe aanwinsten. Tiara Spalburg is gestart als Conceptual Designer en heeft een achtergrond in Industrieel Ontwerpen. Haar specialisme bevindt zich op het gebied van research, concept & design, waaronder branding. Greta Radzeviciute gaat aan de slag als junior designer en heeft een brede skill-set, van het maken van animaties en illustraties tot fotografie en videobewerking. De in-house contentstudio van Weber Shandwick Nederland creëert creatieve visuele concepten en produceert een scala aan content, waaronder video, animatie, fotografie, social media-assets, websites, infographics, campagnedesigns, huisstijlen en andere vormen van branding.
V.l.n.r.: Greta Radzeviciute, Shelley Nathoenie, Tiara Spalburg