Holland Casino, Parkbee en Dekbed-Discounter kiezen voor Billy Grace
Onder meer Holland Casino, Parkbee en Dekbed-Discounter kiezen voor de AI-oplossing van Billy Grace. Het bedrijf zegt te profiteren van het gegeven dat marketeers geconfronteerd worden met steeds meer data en marketingkanalen, waardoor veel marketeers het overzicht kwijt zijn.
De AI-software van Billy Grace helpt Holland Casino bij het rapporteren van de resultaten van de campagne. "Eerst waren we uren bezig met het handmatig uitdraaien van data en het analyseren ervan", vertelt Jelle de Bruin, Head of Advertising & Acquisition bij Holland Casino. "Nu zien we dat real time in het dashboard van Billy Grace. Dankzij AI wordt ons werk effectiever en besparen we veel tijd."
Volgens CEO en oprichter Mitch Voskuilen groeit Billy Grace snel door de toenemende complexiteit in de marketingwereld. "Met de enorme hoeveelheid marketingkanalen en data raken veel marketeers het overzicht kwijt. Ons AI-platform biedt bruikbare inzichten en helpt bedrijven hun campagnes te automatiseren en te optimaliseren."
De afgelopen maanden hebben naast Holland Casino, Parkbee en Dekbed-Discounter ook de merken De Sting, Costes, Volero en Soldaat van Oranje gekozen voor Billy Grace.