Sprinkbok start samenwerking met Anam
Springbok kondigt een samenwerking aan met AI-specialist Anam. Dit partnerschap brengt AI-persona's naar de markt die merken helpen om persoonlijk te communiceren met hun doelgroep – op elk moment en in elke taal. Anam ontwikkelt realtime AI-personages die zo natuurlijk aanvoelen als een gesprek met een mens. Deze AI-personages voeren tweerichtingsgesprekken in 32 talen met oog voor merkidentiteit, menselijkheid en karakter. Dit maakt consistente gepersonaliseerde klantcommunicatie op grote schaal mogelijk.
“Dit partnership met Anam stelt ons in staat om merken te helpen onze belofte als marketeers waar te maken: het bieden van échte een-op-een gepersonaliseerde klantinteracties, op efficiënte wijze” zegt Erwin Hendriks, Technology Director en Partner Manager bij Springbok. “Met deze technologie kunnen onze klanten iedereen een unieke en persoonlijke ervaring bieden, ongeacht het kanaal of moment in de klantreis. En dat was tot voor kort niet mogelijk.”
Best of both worlds
De integratie van AI-persona's in klantcommunicatie is toepasbaar in zo goed als alle sectoren. In de automobielsector begeleiden ze bijvoorbeeld klanten persoonlijk doorheen het configuratieproces en geven ze advies op maat, net als een ervaren showroommedewerker. In de retail sector staan virtuele assistenten 24/7 klaar met productadvies en -beschikbaarheid. In de telecomsector kunnen AI-persona's voor snelle, persoonlijke support zorgen bij accountvragen en technische uitdagingen.
Caoimhe Murphy, Co-Founder en CEO bij Anam: "Springboks creatieve expertise en sterke merkrelaties, gecombineerd met onze geavanceerde AI-technologie, brengt het beste van twee werelden samen. Dat een agentschap als Springbok met onze technologie aan de slag gaat toont hoe toonaangevend ze zijn, hoe vastberaden hun AI team is om klanteninteracties daadwerkelijk te transformeren."