Drukwerkdeal.nl viert 10de verjaardag
22-10-2015 (19:01) - Toeleveranciers
De grootste online drukker van Nederland, Drukwerkdeal.nl, heeft zijn tienjarig bestaan de afgelopen week uitbundig gevierd. Meer dan 600 klanten en relaties zagen twee dagen lang onder meer de laatste productinnovaties, schoven aan bij talloze workshops en praatten mee met de Drukwerkdealers in een talkshow met host John Williams.
Kees Arends, interim managing director bij Drukwerkdeal.nl, opende beide dagen met een kort woordje. Hij benadrukte vooral naar klanten te willen luisteren. 'We praten deze dagen een hoop over groot worden. Maar eigenlijk willen we juist klein, wendbaar en innovatief blijven. Alleen zo kunnen we goed blijven luisteren naar jullie, onze klanten.'
Klanten en relaties kregen vervolgens een kijkje in de keuken van het e-commercebedrijf. Van productontwikkeling tot HR tot zoekmachinemarketing en workshops sociale media. Ook was Adobe Nederland aanwezig voor een presentatie van hun nieuwe platform: Digital Publishing Solutions.
Hoogtepunt van het feest was een talkshow waarbij het management van Drukwerkdeal.nl, plus de eerder dit jaar vertrokken oprichter Marco Aarnink, praatten over de toekomst van Drukwerkdeal.nl en vragen beantwoordden van klanten.
De drukker viert zijn 10-jarig bestaan nog de hele maand oktober, met onder meer een online grabbelton (hoofdprijs: een citytrip naar Londen). Ook brengt het bedrijf taarten rond bij klanten die dit jaar ook hun eerste lustrum vieren.