JCDecaux voegt Haarlem toe aan digitale portfolio
03-11-2020 (16:11) - Toeleveranciers
JCDecaux heeft Haarlem toegevoegd aan het digitale portfolio. Vorige week werd de eerste digitale Mupi aangesloten op het Verwulft en er volgen nog drie locaties in de stad. Haarlem telt momenteel een wekelijks bereik van 168.000 impressies.
JCDecaux heeft een digitaal netwerk opgebouwd in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Haarlem. Naast Haarlem blijft het assortiment zich ook uitbreiden in Rotterdam en Den Haag. Sinds kort staat een derde display in grootformaat vlakbij het Malieveld in Den Haag.
‘Met de plaatsing van onze digitale reclame-objecten in zowel Den Haag als Haarlem. breiden wij het aantal impressies dat wij wekelijks te bieden hebben fors uit. Zowel de digitale Mupi’s in Haarlem als onze Avenues in Den Haag staan op de drukste locaties in de stadscentra, waardoor ze niet te missen zijn voor de bezoekers aan en inwoners van deze steden’, laat Bart de Vries, Commercieel Directeur van JCDecaux weten.
Het huidige digitale aanbod telt nu ruim 363 displays verdeeld over de vier steden. Hiervan zijn 17 displays in grootformaat.