Nieuwe digitale reclamemast Interbest bij Coentunnel
26-10-2015 (16:15) - Toeleveranciers
Met de nieuwste digitale reclamemast langs de Ring A10 Amsterdam bij de Coentunnel, brengt Interbest haar digitale Randstad-netwerk op 9 locaties van in totaal 945m² LED.
Interbest is de afgelopen jaren in hoog tempo bezig geweest haar toplocaties (zowel in bereik als kwaliteit van de passanten) te digitaliseren om adverteerders en bureaus nieuwe reclamemogelijkheden te bieden. 'We noemen het broadcasting 2.0: een gegarandeerd bereik met de flexibiliteit van internet. Adverteerders kunnen bij Interbest zelf 24 uur per dag, 7 dagen per week, hun content via hun mobiel (of ieder ander scherm) in 3 klikken aanpassen.'
De mogelijke flexibiliteit in vorm, inhoud en timing zorgt er volgens Interbest voor dat campagnes creatiever, slimmer en effectiever kunnen worden. Voorbeelden waren campagnes die alleen in de ochtendspits te zien waren, boven de 20°C te zien waren, online campagnes die ´live´ werden uitvergroot, koppelingen met facebook en andere externe data (TomTom).
Meindert van den Heuvel, directeur: ‘Reclame kunnen maken alleen op het moment dat het relevant is. Op de beste plekken van Nederland. Met aantoonbaar meer impact. Daar wordt iedereen blij van. Bovenstaande voorbeelden laten dat zien.’