DJ Lost Frequencies gestrikt door Tic Tac

23-04-2019 (10:33) - Audio

Tic Tac werkte voor een nieuwe campagne samen met DJ Lost Frequencies. Samen zorgen zij ervoor dat iedereen mogelijk om kans te maken op een ultieme music experience.


Zo kunnen deelnemers een reis met de DJ naar Ibiza winnen, naast een exclusieve workshop in zijn eigen studio in België. Bovendien worden er VIP duotickets weggeven voor festivals en voor 'Lost Frequencies Live in Brussel'. Daarnaast zijn er verschillende prijzen van het audio-merk Bose.


'Als DJ mag ik op de mooiste plekken ter wereld mijn muziek delen met mensen, tijdens festivals of op andere te gekke evenementen. Toen Tic Tac mij vroeg om samen te werken aan een campagne waarbij wij mensen de kans geven mee te genieten van deze mooie momenten, zei ik direct ‘Ja’. Het leven is prachtig en er is niets fijner dan vreugde te delen', zegt Lost Frequencies.


millenials

'De frisse en authentieke persoonlijkheid van Felix past goed bij ons merk. Millennials meenemen in de wondere wereld van Lost Frequencies sluit goed aan bij ons doel om zoveel mogelijk mensen verfrissende en verrassende momenten te laten ervaren. Wij zijn dan ook erg blij met onze samenwerking en kunnen niet wachten om de campagne verder uit te rollen', aldus Celinde van Opstal-Gordijn, Brand Manager Tic Tac Benelux.