Screenforce Day keert terug na aantal jaren afwezigheid
Op dinsdag 24 september bundelen Screenforce, de Nederlandse tv-marketingorganisatie, en The Future Of TV Advertising de krachten voor een nieuwe editie van Screenforce Day.
Na een aantal jaar van afwezigheid wordt de media- en marketingindustrie weer bijgepraat over alle ontwikkelingen op het gebied van Total Video tijdens Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising Amsterdam.
Nationale en internationale sprekers
Tijdens een middagvullend programma in de Johan Cruyff ArenA wordt er door nationale en internationale gasten gesproken over de status van TV, nu en in de toekomst. Het is duidelijk dat er een verandering gaande is, maar de effectiviteit van TV is nog steeds onmiskenbaar. Want TV is veel meer dan alleen lineair kijken; TV is Total Video.
Twee events in één
Het programma van Screenforce Day bestaat uit twee delen; het eerste deel wordt ingevuld door The Future Of TV Advertising en gehost door Justin Lebbon. Kate Waters (ITV) vertelt hoe ITV zich zelf opnieuw heeft uitgevonden en Orlando Wood legt uit hoe je creativiteit kunt benutten om je commercial nog effectiever te laten zijn.
In het panelgesprek What Advertisers Want! horen we van o.a. Andy Pilkington (Volvo) en Richard Brooke (Unilever) wat de industrie volgens hen de komende jaren moet aanpakken.
In het Local Heroes deel leggen onder andere Erik-Jan Koense (Hello TV) en Tessa Stehouwer (GroupM) uit hoe data hen helpt bij het maken van keuze voor de inzet van media.
Marco Louwerens (Creatief adviseur) en Ralph de Beurs (RTL Nederland) betreden het podium om een kijkje te geven in de wereld van TV formats.
De gastheer van Screenforce Day 2024 is Screenforce voorzitter Allard Ruyl (Talpa Network). De komende weken zullen er nog meer programma onderdelen en sprekers bekend worden gemaakt via de website van Screenforce Day 2024.