ACHTUNG! in SoDA-netwerk

24-01-2011 (09:45) - Bureaus

ACHTUNG! is als eerste Nederlandse bureau gevraagd om toe te treden tot het internationale netwerk van SoDA, Society of Digital Agencies. SoDA vertegenwoordigt toonaangevende digitale bureaus zoals B-Reel, Profero, Firstborn en Perfect Fools in meer dan 22 landen, en heeft als doel verdere professionalisering van de digitale marketing en communicatie industrie. Dit gebeurt door middel van gezamenlijk onderzoek, conferenties en uitwisseling van kennis, ervaring en medewerkers. Lidmaatschap geschiedt op voordracht door bestaande leden.

ACHTUNG!, sinds 2005 actief op het gebied van interactieve communicatie voor merken als Volkswagen, O'Neill en Vodafone, zal bijdragen aan verdieping van kennis en ervaring op het Europese continent. Dick Buschman en Mervyn ten Dam, oprichters van ACHTUNG!: 'Lidmaatschap betekent voor ons direct toegang tot de oprichters en eigenaren van bureaus over de hele wereld die wij enorm respecteren vanwege het werk dat zij maken. Vernieuwing in communicatie ontstaat overal ter wereld, en wij willen graag toegang tot die kennis. Andersom merken we dat buitenlandse bureaus respect hebben hoe wij in Nederland met interactieve communicatie omgaan, zoals bijvoorbeeld het Volkswagen Rijbewijs platform. Binnen dit netwerk kunnen we elkaar inspireren en inhoudelijk blijven groeien door kennis, ervaring en mensen uit te wisselen.'

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch