Being There en The Gardeners aan de slag voor Lexa.nl

13-12-2010 (09:58) - Bureaus

Meetic Nederland heeft besloten zijn communicatiebelangen voor de datingwebsite Lexa.nl onder te brengen bij reclamebureau Being There en online PR bureau The Gardeners. Being There zal het komende jaar de activaties en de campagnes van de site voor haar rekening nemen. The Gardeners ontwikkelt voor 2011 een online PR jaarplan voor Lexa.nl. 
 
Stefan van den Berg, managing director van Meetic Nederland en Vlaanderen: ‘we willen Lexa.nl verder uitbouwen en activeren. Daarom zochten we een bureau zoals Being There dat activatie als vertrekpunt neemt voor communicatie. Met The Gardeners deden we het afgelopen jaar al een succesvolle online PR campagne rondom ’t Leukste Datingverhaal 2010. Daarom werken we ook in 2011 graag met ze.’

Being There is een reclamebureau dat hartstochtelijk gelooft in communiceren door te doen. Een activerende manier van denken die de meest uiteenlopende campagnes oplevert. Van tv,radio en advertenties tot evenementen, PR-offensieven, online events, acties of interne communicatie.
 
Het bureau The Gardeners is gespecialiseerd in het genereren van publiciteit en activatie in online en social media en biedt diensten aan als online PR, seeding en strategisch media-advies. Daarnaast worden ook social media workshops aan bedrijven gegeven. 
 
Lexa.nl is de grootste datingsite van Nederland met elke week 234 succesverhalen. Lexa.nl is onderdeel van Meetic.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch