Blue Band en Draftfcb richten zich op kids

18-11-2010 (09:27) - Bureaus

Kinderen willen van nature groter zijn. Maar om groot te worden, moeten ze eerst hun bordje leeg eten. Zodat ze de voeding binnenkrijgen die ze nodig hebben om te groeien. Dit inzicht heeft Draftfcb gebruikt bij de ontwikkeling van de nieuwe Blue Band campagne.

Alles staat bij deze campagne in het teken van wat kinderen willen worden en wat ze hiervoor moeten eten. En dat juist Blue Band essentiële vetten bevat die belangrijk zijn voor de groei en ontwikkeling van kinderen. Blue Band helpt moeders om hun kleine brandweerman of verpleegster het bord leeg te laten eten… met het Grote Beroepen Kookboek.

Het Grote Beroepen Kookboek staat vol lekkere én gevarieerde gerechten. Met een knipoog naar wat ze later willen worden: Broccoli Piloottaart, FC Spaghetti, Politie in Visburger… noem maar op. Het is leuk om je kind mee te laten kiezen wat je gaat eten. Dat vergroot ook de kans dat het bord leeg wordt gegeten! En zo krijgen de kinderen op een makkelijke manier deze belangrijke voedingsstoffen binnen.

De beroepen campagne wordt breed ingezet. De promotie van het Blue Band Beroepenkookboek in de landelijke supermarkten wordt gecommuniceerd via een tag on op tv, abri en advertenties. Daarnaast is Draftfcb met Blue Band een crm-traject gestart, gericht aan moeders waarvan hun kind in een bepaalde levensfase zit:

    * DM met een bordje voor het eerste boterhammetje (7 maanden)
    * DM met een slabbetje voor als het kind met de pot mee gaat eten (1 jaar)
    * Activiteiten bij kinderdagverblijven: smeerdiploma voor kindjes tussen de 2 en 3.
    * DM met een brooddoos voor als het kindje voor het eerst naar school gaat (4 jaar).


De beroepencampagne is vorige week van start gegaan en loopt door tot 20 november.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch