Campagne met ballen voor Vaya.nl

30-12-2010 (09:36) - Bureaus

Sinds kerst is de nieuwe campagne van Vaya.nl te zien op televisie, billboards en in print. De campagne is gebaseerd op het icoon van zonvakanties: de strandbal. Maar dan op een manier die meer impact heeft dan de gemiddelde commercial. Met recht een campagne met ballen.

Serge de Klerk, Brand Manager van Vaya.nl: ‘In de huidige markt moet je iets opvallends doen, zonder je merkwaarden uit het oog te verliezen. Vaya.nl is niet zomaar een prijsknaller, we bieden juist heel veel vakantie voor je geld! Het is de bedoeling dat we die boodschap er letterlijk en figuurlijk in gaan rammen. Maar dan wel met een flinke knipoog.’    

De campagne is ontwikkeld door het nieuwe crossmedia bureau SuperRebel.com. De drie commercials, te zien op STER en SBS, zijn opgenomen op Fuerteventura in samenwerking met productiemaatschappij Filmenzo. Net als voor Vaya.nl geldt hetzelfde voor SuperRebel.com: Heel veel impact voor je geld! 

Bureau: SuperRebel.com
Concept: Arjan Hoekstra, Roy Schellekens
Strategie: Berry van Nes
Account: Bregje van Ganzewinkel
Productie: Jorrit Gerritsen
Regie: Rogier Gerritsen
Licht & geluid: Gregoor vd Kamp
Camera: Michael Greive
Visagie: Fleur de Boer
Verantwoordelijk bij klant: Serge de Klerk

 


Media

Marketing

Economisch