Commond wint pitch Unique
03-11-2010 (09:16) - Bureaus
Uitzendorganisaties Unique en Content zijn onlangs gefuseerd. En bij de nieuw ontstane organisatie hoort ook een nieuw personeelsmagazine. Reden voor Unique een pitch uit te schrijven voor de totstandkoming van een bladformule en de realisatie van het blad. Winnaar is Commond.
Astrid Wagemans, manager communicatie Unique: ‘De culturen binnen het oude Unique en Content hadden veel overeenkomsten, de opzet van het personeelsblad was anders. Bij Content stonden de persoonlijke verhalen van medewerkers centraal, waar bij Unique de opzet toch meer werkgerelateerd was. In het nieuwe blad hebben we een balans gevonden tussen deze doelstellingen. Bovendien heeft Unique nieuwe merkwaarden en een nieuwe merkbelofte. Ik vind het belangrijk dat deze goed terugkomen in het personeelsblad. Commond heeft laten zien sterk te zijn in het ontwikkelen van middelen vanuit merkwaarden en ze voelden ook qua vormgeving en fotografie goed aan welke uitstraling het blad nodig heeft.’