De MediaVilla doet marketing IFFR

02-12-2010 (09:18) - Bureaus

Na een uitgebreide oriëntatie heeft Stichting Film Festival Rotterdam de marketingcommunicatie activiteiten voor de 40e editie van International Film Festival Rotterdam ondergebracht bij De MediaVilla. Het bureau levert een Manager Marketing & Communicatie in een detacheringconstructie en brengt tegelijkertijd haar expertise in door middel van advies en ondersteuning. De MediaVilla is specialist in publiekswerving: marketing en pr/communicatie van kunst, cultuur, design, media en entertainment.

Het International Film Festival Rotterdam is sinds de eerste editie in 1972 uitgegroeid tot een groot en veelzijdig filmevenement. Het ‘IFFR’ maakt jaarlijks een eigenzinnige en wereldwijd hoog aangeschreven selectie uit nieuwe films en filmgerelateerde beeldende kunst. De 40e editie van het festival vindt plaats van 26 januari 2011 tot en met 6 februari 2011. Onder het motto 'XL' omarmt het jubileumprogramma thuishaven Rotterdam op een veertigtal locaties. Cineast en filmproducent Frank Scheffer maakt een documentaire naar aanleiding van veertig jaar IFFR en het festival brengt een jubileum DVD-box uit. Op www.filmfestivalrotterdam.com worden veertig momenten uit de festivalgeschiedenis belicht.

‘We zijn er enorm trots op dat we onze tanden mogen zetten in de 40e editie van het International Film Festival Rotterdam, hét festival waarbij Rotterdam 10 dagen lang transformeert in de bruisende filmhoofdstad van Europa.’ Aldus Peter Tabernal, directeur van De MediaVilla.

Detacheringsconstructies als deze voert De MediaVilla al jaren succesvol uit, onder meer voor opdrachtgevers als het Grachtenfestival, YO! Opera Festival en sinds afgelopen zomer voor BODY WORLDS. Voor deze spraakmakende anatomietentoonstelling in LPII aan de Rotterdamse Kop van Zuid verzorgt De MediaVilla de complete marketing, communicatie en media campagne.
 


Media

Marketing

Economisch