Duo Hallo© tweede bij D&AD
01-07-2010 (09:44) - Bureaus
Maarten Nefkens en Menno Drontmann, verse alumni van Hallo© 2010, hebben dinsdag 29 juni tijdens de Global Student Awards Ceremony & Dinner de tweede prijs met hun inzending gewonnen. Hun brand communication-concept voor de Body Shop werd als enige genomineerd uit de 600 inzendingen voor deze briefing. Hallo© valt hierdoor voor het vijfde jaar op rij in de prijzen.
De Global Student Awards zijn een jaarlijks terugkerend fenomeen van de D&AD, UK. Studenten van over de hele wereld nemen er aan deel. Er wordt geen bestaand werk beoordeeld. De kandidaten hebben uit diverse reclamebriefings en open briefings een opdracht gekozen en hiervoor een concept ontwikkeld. Het ingezonden werk wordt beoordeeld door een jury bestaande uit creatieve directeuren van toonaangevende bureaus en de participerende opdrachtgevers.
Hallo© heeft de D&AD opdrachten voor de zesde keer opgenomen in het studieprogramma.
