Hans Anders vraagt MORE

18-01-2011 (07:53) - Bureaus

Na een creatieve en strategische bureauoriëntatie, waar ook het bestaande bureau Slowworld aan heeft deelgenomen, heeft Hans Anders besloten haar communicatiebelangen onder te brengen bij MORE in Deventer. MORE zal zich bezighouden met alle aspecten van merk- en actiecommunicatie, waaronder de tv-campagne, instore-communicatie en activatie.

Edwin Krau, marketingmanager van Hans Anders: ‘Tijdens de pitch heeft MORE aangetoond zowel creatief als strategisch met onderscheidende en doelgerichte voorstellen te komen. Ze begrijpen retail en de specifieke dynamiek in onze markt. We zijn Slowworld erkentelijk voor de goede samenwerking de laatste jaren, maar het werd ook wel tijd voor een nieuwe impuls. Hans Anders gaat een nieuwe fase in en wij vertrouwen erop dat MORE als partner hieraan een belangrijke bijdrage kan leveren.’

Hans Kok, strategy director en partner van MORE: ‘Hans Anders is een prachtig merk en we zijn er zeer trots op dat ze voor ons hebben gekozen. De ‘match is er: MORE en Hans Anders zijn beide ondernemend en ambitieus, we kijken verder dan de waan van de dag maar geloven ook in het belang van concreet resultaat op de korte termijn. Ook Hans Anders’ visie op de integratie van merkbouw en –activatie sluit aan bij onze filosofie. Net zo belangrijk is dat het klikt op zakelijk, maar vooral op persoonlijk niveau.’

Op dit moment zijn Hans Anders en MORE volop bezig met de ontwikkeling van een nieuwe merkcampagne. De eerste uitingen hiervan zijn de komende paar maanden te verwachten.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch