Havas Media wint pitch KLM
27-07-2010 (09:30) - Bureaus
Na een nationale pitch heeft KLM Nederland besloten haar media belangen per half september onder te brengen bij Havas Media. Het succesvolle verloop van de campagne “Werelddeal Weken” en de geïntegreerde aanpak van online en offline is voor KLM doorslaggevend geweest om ook in Nederland voor Havas Media te kiezen.
KLM consolideert hiermee haar media activiteiten in het wereldwijde netwerk van Havas. Internationaal werkt Havas al langer voor KLM, AIRFRANCE en Skyteam. Met de toevoeging van KLM Nederland aan haar klantportfolio realiseert Havas Media in Nederland dit jaar een groei van meer dan 70%.
Fiona Vernooij-Vanderbroeck, Manager Marketing Communicatie KLM Nederland: ‘Havas Media biedt een brede scope aan communicatie services- van traditionele tot interactieve multimedia communicatie. Hiermee heeft zij de expertise in huis die aansluit bij de positionering van ons merk en de business focus van KLM in Nederland. Door het winnen van de pitch heeft Havas Media bewezen een ware ‘partner in business’ te zijn. We kijken uit naar de samenwerking.’